پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

برای مجتمع های مسکونی، مراکز نظامی، بیمارستان­ها، هتل­ها و کارگاه­ها که فاضلاب بهداشتی با مقدار کم تولید می نمایند استفاده از پکیچ تصفیه فاضلاب فلزی، مناسب ترین گزینه از نقطه نظر فنی و اقتصادی می باشد. بهره برداری ساده فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده موجب شده است که به عنوان روشی مرسوم در این پکیج ها مورد استفاده قرار گیرد.

واحدهای هوادهی، ته نشینی، گندزدایی و هاضم لجن به عنوان بخش های اصلی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در نظر گرفته می شود که با توجه به تعبیه ی کلیه واحد های تصفیه و نصب تجهیزات الکترومکانیکال می توان پکیج تصفیه فاضلاب فلزی را به صورت کاملا مستقل بکار برد. طراحی پکیج تصفیه فاضلاب به گونه ای می باشد که جریان خروجی پکیج، مطابق با نظر کارفرما بوده و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

پکیج-تصفیه-فاضلاب-فلزی
پکیج-تصفیه-فاضلاب-فلزی
پکیج-تصفیه-فاضلاب-فلزی

برخی از مزیت های پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

  • قابلیت جابجایی
  • سهولت افزایش حجم تصفیه خانه
  • هزینه سرمایه گذاری پایین
  • اشغال فضای کم
  • انعطاف پذیری بالا در طراحی و ساخت
سختی گیر
آب شیرین کن
دستگاه کلرزن

قطعات پکیج تصفیه فاضلاب فلزی :

اکثر قطعات و تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی که بر روی شاستی سوار می شود و دستگاه تصفیه آب صنعتی را تشکیل می دهد وارداتی است. لذا نمی توان گفت که این دستگاه تولید شرکت خاصی است. به عنوان مثال:

یک دستگاه تصفیه آب صنعتی متشکل از پمپ ورودی، فیلتر شنی، فیلتر کربنی، فیلتر میکرونی، پمپ طبقاتی، پرشر وسل، ممبران تصفیه آب صنعتی تابلو برق، گیج فشار، دوزینگ پمپ … می باشد هر کدام از این قطعات محصول کمپانی های متفاوتی در دنیا می باشد.

راه حل های آب صنعتی مقرون به صرفه

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

در طی یک دوره اقتصادی پر چالش ، برای صنایع آسان نیست که همه مشکلات آب صنعتی خود را به تنهایی حل کنند.

 

در نتیجه ، برون سپاری وظایف تخصصی مانند پروژه های سیستم تصفیه یا برنامه ریزی سیستم فیلتراسیون و مدیریت آب صنعتی در حال افزایش محبوبیت است.

در واقع، بسیاری از شرکت ها با قرارداد با شرکت های خدمات تصفیه آب برای تمام نیازهای سیستم آب خود ، در وقت و هزینه صرفه جویی می کنند.